Campingcar Besinov BAKER TILLY SPIESS S.A. AND HIS CRIMINAL AFFAIRES

Campingcar Besinov BAKER TILLY SPIESS S.A. AND HIS CRIMINAL AFFAIRES

BANK UBS AG, BANK CS, BANK PARIBAS, BANK J.P. MORGAN BANK GOLDMANN SACHS BANK UNICREDIT

RegisterOFFSHORE COMPANIES WHICH ARE INVOLVEDPublicationsSearchDATABASEHomeLog inFAQACT AND ART PHOTOSGallery

Share | 

NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin

Female
Number of posts : 2350
Birthday : 1952-04-20
Registration date : 2007-04-25

PostSubject: NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING   Sun Oct 02, 2016 4:49 pm

Christine Andel
Hauptstrasse 77
CH- 5075 Hornussen
GESENDET 01.10.2016 AN BUNDESANWALT
Hornussen, 30.09.2016

Aussage zu Nicholas John Barford-Fielding, Engländer, Anwalt

Mitinhaber der TGC Corporate Lawyers s.r.o. mit Sitz in Tschechien und der Slowakei. Barford-Fielding ist wohnhaft in der Region Kent, England. Ich war im November 2012/2013 im Stade Court Hotel in Folkestone, Kent, England. Mein PC wurde gehackt und Peter Andel rief im Hotel an. Beweise: Schreiben von dem Stade Court Hotel in Folkestone, Schreiben vom Anwalt Dominic Benthall, Anwalt in London. Meine Aussage Andel.

Barford-Fielding ist in England in der polnischen Handelskammer. Zusammenhang mit Polen: Im November 2013 erhielt ich Cash 200 englische Pfund von einer Person mit Namen Santus Polen. Polen ist in England ein sehr gängiger Name. Beweis: Schiffliste England von eingereisten Polen.

Die TGC Corporate Lawyers hat ihren Sitz in Warschau. TGC CORPORATE LAWYERS
UL HRUBIESZOWSKA 2, 01-209 WARSAW, POLAND
Nicholas Fielding
Beata Ordowska
Artur Rogozik
Christian Fielding
Wojciech Marczyszyn

About Mr Nicholas John Barford Fielding
27 Krolewska Street, Tgc Polska Sp Z00, Warsaw 00-060,
Mr Nicholas John Barford Fielding holds 2 appointments at 2 active companies, has resigned from 2 companies and held 0 appointments at 0 dissolved companies. Nicholas began their first appointment at the age of 39. Their longest current appointment spans 18 years, 9 months and 13 days at T.G. CLAYMORE (UK) LIMITED

Nicholas John Barford Fielding

fyzická osoba, obchodní rejstřík

Barford Fielding hat mit der Bank HSBC zu tun. Gemäss beiliegenden Beweisen.

Back to top Go down
View user profile http://www.campingcarbesinov.com

NICHOLAS JOHN BARFORD FIELDING
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1